Често Задавани Въпроси

Какво са електронните услуги ?

Eлектронните услуги на Бургаски свободен университет предоставят на студентите и преподавателите от висшето училише онлайн достъп до информация за учебен график и изпитна сесия.

Какво е регистрация ?

Регистрация е еднократна процедура, по време на която потребителят сам въвежда паролата си за достъп. За влизане в платформата студентите използват факултетен номер и паролата въведена при регистрацията, а преподавателите служебната си електронна поща и паролата от регистрацията.

Какво да правя като си забравя паролата?

Забравена парола е услуга, чрез която платформата генерира автоматично нова парола за потребителя и я изпраща на електронна поща. Студентите получават новата парола в своята университетска студетска електронна поща, а преподавателите в служебната електронна поща.

Как да вляза в университетската студентска електронна поща?

Университетска студетска електронна поща се достъпва с потребител [факултетен номер]@students.bfu.bg и парола единен граждански номер.

Какво е Microsoft Imagine?

Microsoft Imagine е най-новата академична програма на Microsoft, която предоставя възможност да използвате безплатно, с учебна цел, най-разпространените продукти на компанията.

Мога ли да заплащам електронно семестриални и/или административни такси?

Електронни плащания е услуга чрез която студентите на университета могат да заплащат електронно своите семестриални и/или административни такси.

Къде са учебните материали ?

Eлектронно обучение е платформата в която можете да намерите учебните материали в електронен вид разпределени по дисциплини в съответните центрове на университета.

Как да вляза в платформата за електронно обучение ?

За вход в платформата за електронно обучение използвайте факултетния си номер и паролата, която сте избрали при регистрацията си в електронните услуги.

Къде е информацията за държавните изпити и дипломните защити ?

Информацията и материалите за държавните изпити и дипломните защити може да намерите в платформата за електронно обучение.

Какво да правя ако браузерът ми прави проблеми?

Възможно е при използване на стара версия на Internet Explorer да имате проблеми, затова Ви препоръчваме алтернативни браузъри, като Google Chrome или Mozilla Firefox.

Мога ли да използвам електронните услуги на мобилно устройство?

Електронните услуги на БСУ са напълно модернизирани и адаптирани за мобилни устройства.

Какво да правя ако имам технически проблеми?

Ако срещате технически проблеми, пишете електронно писмо на eservices@bfu.bg или се обърнете към системните администратори на БСУ в стая 201 от 8:00 до 12:00 и от 13:00 до 17:00 часа.

БСУ © 2009-2017